Tiedote: Kauppojen ja ravintoloiden palvelut riskiryhmille

Jämsek Oy on kartoittanut paikallisten kauppojen ja ravintoloiden palveluita riskiryhmille. Useat kaupat tarjoavat riskiryhmille rauhallisen ja hiljaisen asiointimahdollisuuden ennen kuin kauppa aukeaa muille. Lisäksi moni kauppa tarjoaa normaalien aukioloaikojen puitteissa hiljaisempia tunteja, jotka toivotaan pyhitettävän erityisesti riskiryhmille. Myös monet paikalliset lounasravintolat ja kahvilat sekä huoltoasemat ovat ryhtyneet tarjoamaan asiakkaille mukaan otettavia lounaita ja muita take away –annoksia.

Tällä hetkellä Jämsässä ainakin K-Market Jämsä, K-Market Jämsänkoski sekä Koskenpää Market tarjoavat ruokien kotiinkuljetusta. Neste Länkipohjasta, Vehnäleivästä, Osuuskunta Elon Ilonasta, Ritarinkankaalta sekä Ateriapalvelu Satulta saa tilattua ruoka-annoksia myös kotiin.

Jämsekin nettisivuilla on koottu tietoa saatavilla olevista palveluista: https://www.jamsek.fi/riskiryhmille/

Haluamme osaltamme tukea näin myös paikallisten yritysten palveluiden löydettävyyttä yhdestä paikasta.

Toivomme myös yritysten ilmoittavan meille palveluistaan sähköpostilla: yrityspalvelut@jamsek.fi

Päivitämme sivustoa sitä mukaa kun saamme uutta tietoa.

Lisätietoja:

Jämsek Oy, toimitusjohtaja Ulla Haggrén, p. 040 526 1393, ulla.haggren@jamsek.fi